Koncert med BluesKartellet

17/11/2023 kl. 19:30 - 21:30

DK95 – DK125
BluesKartellet

”Let The Good Times Roll” – svingende blueskoncert!

Få en festlig aften sammen med BluesKartellet, med musik af de største blueskunstnere gennem tiden som Eric Clapton, B.B. King, J.J. Cale, Gary Moore m.fl.

Vi stiller mindre borde i koncerthuset og der bliver lavet et dansegulv, så kom og dans til skøn bluesmusik!

BluesKartellet har et bredt udvalg af numre i deres bagkatalog, lige fra halvakkustisk countryblues til den tunge Chicago Blues. Bandet sætter en stor ære i at gøre blues til en fest, og piskes frem af den unge karismatiske guitarist og sanger, Jonas Nelausen. Omkring ham står mange års rutine af folk som har spillet sammen siden sidst i tresserne.

BluesKartellet besøgte højskolen første gang i efteråret 2019 og trak fulde huse, så gå ikke glip af en fantastisk musikalsk aften!

Udover Jonas Nelausen på guitar og sang, består BluesKartellet af Leif Nedza (sang, guitar, ukulele, kazoo), Lasse Nielsen (bas), Benny Andreasen (trommer) samt Hans Gleie (keyboard, bluesharpe og guitar).

Billetter

Billetter til arrangementet koster 125 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 95 kr. + gebyr. Du kan max købe to billetter pr. medlemskab.
VIGTIGT. Er du medlem af Højskolen Marielysts skolekreds, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

17/11/2023
DK95 – DK125