Koncert med BluesKartellet

20/11/2021 kl. 19:30 - 21:30

”Let The Good Times Roll”

Få en festlig aften sammen med BluesKartellet, med musik af de største blueskunstnere gennem tiden som Eric Clapton, B.B. King, J.J. Cale, Gary Moore m.fl.

BluesKartellet har et bredt udvalg af numre i deres bagkatalog, lige fra halvakkustisk countryblues til den tunge Chicago Blues. Bandet sætter en stor ære i at gøre blues til en fest, og piskes frem af den unge karismatiske guitarist og sanger, Jonas Nelausen. Omkring ham står mange års rutine af folk som har spillet sammen siden sidst i tresserne.

BluesKartellet besøgte højskolen første gang i efteråret 2019 og trak fulde huse, så gå ikke glip af en fantastisk musikalsk aften!

Udover Jonas Nelausen på guitar og sang, består BluesKartellet af Leif Nedza (sang, guitar, ukulele, kazoo), Lasse Nielsen (bas), Benny Andreasen (trommer) samt Hans Gleie (keyboard, bluesharpe og guitar).

Billetter til 125,- (+ gebyr) købes via KØB-knappen herunder.

20/11/2021
, , , ,