Blixen Salon med skuespiller Annethia Lilballe

02/03/2023 kl. 19:30 - 21:00

DK75 – DK125
Portræt af Annethia Lilballe som Karen Blixen

Oplev måske det nærmeste du kommer Karen Blixen, når Annethia Lilballe fra Skæbne Historier indtager rollen som forfatteren.

Kom med til en intens samtale med “Karen Blixen” om at bevæge sig i tre dimensioner, lægge sit liv i skæbnens hænder, kaste sig ud i eventyr og navigere i ukendt land, når skuespilleruddannede Annethia Lilballe indtager scenen i rollen som vores berømte storyteller Karen Blixen. Hør citater, livsmottoer og ordrette anekdoter gengivet, som den eventyrlysne forfatter har fortalt dem.

I pausen byder vi på “skum” – Karen Blixens udtryk for bobler – så du kan skåle med forfatterinden.

Billetter

Billetter til arrangementet koster 125 kr. + gebyr inklusive bobler i pausen. Er du medlem af Skolekredsen, får du billet inklusive skum til 75 kr. + gebyr. Du kan max købe to billetter pr. medlemskab.
VIGTIGT! Er du medlem af Højskolen Marielysts skolekreds, indtast da dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

02/03/2023
DK75 – DK125