Julekoncert med Soul Invitation

16/12/2022 kl. 19:30 - 20:30

DK75
koncert med Soul Invitation

Kom og hør dejlige, stemningsfulde julemelodier, når gospelkoret Soul Invitation giver julekoncert på højskolen.

Det lokale kor er kendt for at synge stemningsfulde hillsongs, kendte traditionels, syng-med-gospelsange og denne gang kan du synge med på alle julemelodierne.

Masser af sangglæde og dygtige solister

Soul Invitation, der er et kor med masser af sangglæde, et godt sammenhold og dygtige solister, holder til i Lindeskovkirken i Nykøbing F. Koret består p.t. af ca. 50 dygtige korsangere i aldersgruppen 20 til 80 år, og er fordelt på tre stemmegrupper. Gospelkoret ledes af Stefan Ægidius, som ledsages af bassist Rudy Winter og på fløjte Christine Dahl-Nielsen.

Koret berigede os med deres skønne røster og enestående sangglæde, da de spillede til Seniorfestivalen i sommers.

Billetter

Billetter til koncerten koster 75 kr. (+ gebyr).

16/12/2022
DK75