Foredrag med standupper Ghaith Kashkul

08/11/2021 kl. 19:30 - 20:30

DK100

“Danskhed med to øjne” foredrag med ny standupper på vej, Ghaith Kashkul i samarbejde med LOF Lolland Falster.

Danskhed, flygtninge, integration, danske værdier og kulturforskelle, er alt sammen nogle af de mest debatteret og omdiskuterede emner i det danske samfund. Emner som alle har en holdning til, men som de færreste tilkendegiver. Emner som fylder de fleste avisforsider, nyhedsskærme og debatter. Det er noget som har fyldt, som fylder meget og som i fremtiden, stadig vil fylde en del. Det er tematikker og emner som vi alle skal forholde os til på den ene eller anden måde. Emner som deler vandende, som tydeliggør de politiske, kulturelle og sociale skel i vores samfund.

”Danskhed med to øjne” er et foredrag som skal være med til at belyse, nuancere og formidle alle disse emner og tematikker, på en sjov, lærerig og humoristisk måde. Ghaith Kashkul som er komiker, har sat sig på en mission, en mission om at nuancere og formidle danskheden, danske værdier og kultur via standupcomedy. Integration, dansk kultur og værdier, kan vi alle have forskellige holdninger og meninger omkring, men humoren er det vi alle kan deles og samles om. Humoren har nemlig ingen farve, og hvis vi kan grine sammen, kan vi leve sammen, og det er mine damer og herre, udgangspunktet.

Billetter koster 100,-kr. (+ gebyr) og kan købes via KØB-knappen herunder.

08/11/2021
DK100