Foredrag med Poul Madsen

13/09/2021 kl. 19:30 - 21:00

DK100

Foredrag med Poul Madsen, tidl. chefredaktør for Ekstra Bladet arr. i samarbejde med LOF Lolland Falster.

“Afsløringer og shitstorme”

Kom med ind bag facaden på Danmarks mest stormombruste medie Ekstra Bladet og få indblik i de utallige, opsigtsvækkende afsløringer og shitstorme Poul Madsen har stået i igennem de 14 år han var Ekstra Bladets øverste chef.

Man skal ikke være bange af sig, hvis man er chefredaktør på Ekstra Bladet, og det er Poul Madsen heller ikke. Han er kendt som en af Danmarks skarpeste debattører, en ’no bullshit type’, der altid siger hvad han mener uanset om han sidder i Presselogen, Go’Morgen Danmark eller Debatten på DR 2. Han lever fuldt og helt op til sloganet ’Tør, hvor andre tier’ – også når han holder foredrag.

I godt 19 år var Poul Madsen Chefredaktør på Ekstra Bladet, i starten under Hans Engell og med en kort afbrydelse i 2006, da han startede gratisavisen 24timer. Som helt nyuddannet journalist var Poul Madsen i 1988 med til at starte TV2 Nyhederne. Her var han i 12 år som journalist, redaktør og chef for Nyhederne i København inden han i 2001 kom til Ekstra Bladet.

Billetter koster 100,- kr. (+ gebyr) og købes via KØB-knappen herunder:

13/09/2021
DK100