Foredrag med Mads Hagen, naturfotograf

DK100

Foredrag med naturfotograf Mads Hagen arr. i samarbejde med LOF Lolland Falster

“Mit Lolland-Falster”

Kan man blive venner med en skarv? Hvordan finder man en ugle og hvor finder man de store naturoplevelser?

Det og meget andet får du svar på når naturfotograf Mads Hagen, tager dig med på en rejse ud i den unikke danske natur og især til sit eget udgangspunkt Lolland Falster.

Hver dag udspiller der sig store dramaer og små smukke stunder. For at kunne opleve det skal man vide hvad man skal kigge efter og det vil han hjælpe os til at blive bedre til.

Han vil i løbet af foredraget fortælle om hvordan han camouflerer sig for at kunne komme helt tæt på de vilde danske dyr, hvorfor han sidder og venter i 14 timer på kolde februardage og ikke mindst hvordan du selv kan få del i de store naturoplevelser som er lige udenfor din hoveddør.

Alt dette, mens han viser sine unikke naturbilleder fra den danske natur frem.

Billetter koster 100,- kr. (+ gebyr) og købes via KØB-knappen herunder.

06/09/2021
DK100