Foredrag: Henrik Hildebrandt: Set gennem linsen

07/09/2020 kl. 19:30 - 21:30

DKK100 – DKK175

I mere end 40 år har Henrik Hildebrandt været i forreste række til de største begivenheder i Danmark som fotograf. Han har fulgt de kongelige,præsidenter og paver – og ikke mindst rockstjernerne.

Det er blevet til tusindvis af fantastiske fotos, som har været bragt i de danske aviser og som Hildebrandt også har samlet i bøgerne “Kongehuset i det nye årtusind”, “The Stars Are Out Tonight”, og “Danmark i glimt – 40 år i fotografiets tjeneste”.

Med foredraget “Set gennem linsen: Kongehuset, præsidenter og paven” fortæller han om sine mange oplevelser som fotograf og deler ud af sine erfaringer om, hvad der skal til for at fange det helt rigtige billede til ofte hektiske begivenheder.

Arrangeret i samarbejde med LOF Guldborgsund/Lolland samt Fotoklubben Guldborgsund.

Foredrag kl. 19.30: 100,- kr. (+ gebyr max. 10,- kr)

Billetter købes på højskolens kontor og via KØB-knappen herunder:

07/09/2020
DKK100 – DKK175