3 kongelige sopraner på højskole

06/09/2020 kl. 19:30 - 20:30

DK100

DE 3 SOPRANER HAR I DAG D. 19. AUGUST AFLYST KONCERTEN PÅ HØJSKOLEN. JER DER HAR KØBT BILLETTER VIA VORES BILLETSYSTEM FÅR AUTOMATISK PENGENE TILBAGE PÅ DEN BANKKONTO I KØBTE BILLETTERNE MED, DOG FRATRUKKET BILLETGEBYRET.

VI BEKLAGER AFLYSNINGEN OG GLÆDER OS TIL SOPRANERNE GÆSTER HØJSKOLEN NÆSTE GANG.

*****************************************************************************************************************************************

De 3 Kongelige Sopraner – et sandt musikalsk festfyrværkeri OG de ultimative leverandører af et show med alt, hvad hjertet kan begære! Hér får du smægtende opera-arier, populære operettetoner, hitsene fra musicalens verden og perler fra såvel den danske som den nordiske sangskat.

De 3 er Charlotte Meldgaard, Karen Dinitzen og Pernille Bruun – og de forstår at indtage en scene! Alle har de deres gang på Det Kongelige Teater, hvor de hver især udfylder vigtige pladser i det berømmede Operakor plus kommer vidt omkring i rækken af solistiske opgaver.

Der er søgt støtte fra puljen “Kunstneriske sommeraktiviteter i Danmark” til arrangementet.

Billetter sælges KUN on-line af hensyn til styring af pladser i koncerthuset.

Billetter til 100,- kr. (+ gebyr) købes via KØB-knappen herunder:

06/09/2020
DK100