Folkekøkken og foredrag: Charlotte Bech: Sidste nyt om tarmflora

16/03/2020 kl. 18:30 - 22:00

DK100 – DK175
AFLYST * AFLYST ‘ AFLYST * AFLYST * AFLYST

Jer der har købt bilet på vores billetsystem får penge retur. Har du købt billet på højskolens kontor, skal du ringe til kontoret IKKE møde op (ring: 54136361).

Charlotte Bech er privatpraktiserende læge med en meget bred baggrund. Hun har arbejdet mavetarmkirurgi på Gentofte Amtssygehus, som læge i intern medicin på Rigshospitalets afdeling for lymfekræft og som læge i obstetrik i Tennessee USA. Læge Charlotte Bech er medlem af Foreningen for Speciallæger FAS og den danske lægeforening DADL.

Denne aften vil hun formidle den sidste nye viden om tarmflora.

Forskning i menneskets tarmsystem er nemlig eksploderet de seneste år og er på vej til at vende op og ned på lægevidenskabens syn på mennesket. Tarmen er vores tredje hjerne efter lille- og storhjernen, siger forskerne og peger på, at ubalance i tarmfloraen sandsynligvis forklarer langt flere sygdomme og dårligdomme end vi hidtil har troet.

Arrangeret i samarbejde med LOF Guldborgsund/Lolland.

Folkekøkken og Foredrag kl. 18.30: 175,- kr. (kun forsalg)

Foredrag kl. 19.30: 100,- kr.

Billetter købes via KØB-knappen herunder eller på højskolens kontor.

16/03/2020
DK100 – DK175