Folkekøkken & Foredrag: Rosa Kildahl

16/10/2023 kl. 18:00 - 21:30

DK150 – DK300
Portræt af Rosa Kildahl

Oplev den livsglade Rosa fra DR’s program Den store bagedyst uden filter i et foredrag fuld af humor, nærvær og tyngde.

“Få det bedste ud af livet” er Rosas motto. Og det må man sige, at hun får. Rosa Kildahl blev landskendt, da hun i 2017 deltog i DR programmet Den store bagedyst, hvor hun stjal billedet med sin livsglade væsen. I 2018 svingede hun hofterne i Vild med Dans på TV2 og siden har hun deltaget i mange events lige fra bagekonkurrencer til indsamlinger.

Finder glæde i både store og små ting

Hendes foredrag Rosa uden filter handler om at bevare et åbent sind og holde fast i evnen til at glædes over både store og små ting i hverdagen. Det smitter at være positiv, og Rosas udfordringer i livet har ført hende på nye veje og lukket op for nye muligheder.

Undervejs fortæller Rosa også om pludselig at miste sin mand, finde sine rødder på Grønland, bage sig ind i danskernes hjerter og blive landskendt.

Om Rosa

Rosa Kildahl er født i 1957 og bor i Glyngøre. Hun har to børn og tre børnebørn – og så er hendes svigersøn ingen mindre end Tour De France-vinderen Jonas Vingegaard, som danner par med datteren Trine.

Foredraget er arrangeret i samarbejde med LOF Lolland Falster.

Inden foredraget byder Højskolen Marielyst på folkekøkken.

Billetter

Køber du billet til Folkekøkken & Foredrag er der spisning på Højskolen Marielyst kl. 18.00 og foredrag kl. 19.30. Billetter til både spisning og foredrag koster 300 kr. (+ gebyr). Deadline for billetkøb med spisning er kl. 12.00 på dagen. Vær opmærksom på, at spisningen foregår i bedste folkekøkkenstil, hvor man sidder til bords med andre.

Billetter til foredraget koster 150 kr. (+ gebyr). Er der resterende billetter, sælges de ved indgangen til Koncerthuset fra kl. 19.00.

16/10/2023
DK150 – DK300