Vi søger en ny køkkenchef – er det dig?

Er du en engageret køkkenleder, der kan forene sund hverdagskost og festmåltider med kreativitet og øje for bæredygtighed? Vil du være hjertet i et køkken, hvor samarbejde og madglæde går hånd i hånd med lysten til at lave højskole for seniorer? Så er det måske dig, vi leder efter som vores nye køkkenchef på Højskolen Marielyst!

Arbejdsopgaver

Som vores køkkenchef får du det ledende ansvar for ni fantastiske køkkenkolleger. Din opgave bliver at sikre hverdagens flow i et travlt køkken, som serverer mad til 80 glade gæster dagligt. Du har ansvaret for planlægning af menu, indkøb og vagtplaner og indgår også selv i vagtplanen.

Vi søger

En ansvarsbevidst køkkenchef, der:

• har en relevant køkkenfaglig uddannelse, solid erfaring og gode anbefalinger.
  • er en engageret og omsorgsfuld leder, der motiverer og leder sit team med et rigtig godt humør.
    nyder interaktionen med vores kursister og deltager i det sociale liv på skolen.
  • er klar til at træde til ved sygefravær og med en hånd på roret sikrer køkkenets succes.
    har visioner for og ønsker at lede køkkenet mod en stadig mere grøn og bæredygtig fremtid.
  • er god til at samarbejde med både ledelse og de andre personalegrupper og ved, at højskolen kun lykkes, hvis alle personalegrupper lykkes.
  • har styr på økonomi og administration i køkkenet.

Og hvis du så endda kan finde på at gribe en guitar eller holde et foredrag om sunde madvaner, bliver vi helt lykkelige.

Hvorfor vælge Højskolen Marielyst?

1. I højskolens køkken får du lov at lave mad fra bunden, både til hverdag og fest.
  2. Du får et arbejdsliv præget af kreativitet og udvikling, og du får stor indflydelse på din hverdag og køkkenets fremtid.
  3. Du får gode og dygtige kolleger, der har det sjovt sammen.

Ansøgning og kontakt

Kunne du tænke dig at blive en del af vores team på Højskolen Marielyst, så send din ansøgning med relevante bilag til forstander Jesper Lorentz Bertelsen på jlb@hsmarielyst.dk. Har du spørgsmål, kan du kontakte Jesper på tlf. 2060 1253.

Det praktiske

Ansøgningsfrist: 26. august 2024 kl 12
Tiltrædelse: Hurtigst muligt derefter
Arbejdssted: Bøtøvej 2, Marielyst, 4873 Væggerløse
Ansættelsestype: Fuldtid

Vi ser frem til at byde dig velkommen i vores køkken, hvor god mad, godt humør og en grøn omstilling går hånd i hånd.

Du kan læse mere om køkkenet her