Hold G2024-24: Forfatterskole eXpress d. 29/9 – 12/10

6.200,00 kr.14.800,00 kr.

2 ugers kursus Forfatterskole eXpress som du følger på hverdage typisk i tidsrummet kl. 10 – 15

Herunder vælger du værelse og du har mulighed for at tilkøbe vores bustransport til/fra højskolen med stop Sjælør, Høje Taastrup og Køge Nord (380,- retur).

Pris i enkeltværelse 8200,- / UDSOLGT, men skriv dig gerne op på vores venteliste

Pris i dobbeltværelse for 2 personer 14.800,- / UDSOLGT, men skriv dig gerne op på vores venteliste

Pris som dagskursist 6200,- (du deltager i alt, men har ikke et værelse og overnatning)

Se bustider HER.

0,00 kr.

Varenummer (SKU): G2024-24 Varekategori:

Forfatterskole eXpress / UDSOLGT, men skriv dig gerne op på vores venteliste

Forfatterskole eXpress, er målrettet til dig, der er i gang med at skrive og skriver på noget større. Kurset har som mål at give inspiration og nye perspektiver på både din skriveproces og værket du arbejder med.

Forfatterskolen varer to uger og den første uge er fokuseret på den skriveproces, du aktuelt er i gang med. Den anden uge fokuserer på den bearbejdning, som du giver dit manus på baggrund af inspirationen i den første uge af kursusforløbet.

Det vil sige, at hver enkelt kursusdeltager i den første uge får refleksioner og tilbagemeldinger på eget manus i forhold til de ønsker, som hver især har. Derefter vil du få mulighed for at arbejde med dit manus og i den følgende uge præsentere en nyskrivning for holdet.

Som deltager skal du senest tre uger før kursusstart elektronisk sende op til fire manus-sider sammen med en præcisering af, hvilke udfordringer du oplever i forhold til dine ambitioner og mål for det færdige resultat. Med andre ord: Den tilsendte prøve på dit manus skal altså afspejle din beskrivelse af dit dilemma/din udfordring/din ambition.

Du får et par uger efter tilmelding tilsendt en mere detaljeret instruktion i, hvad din manusprøve bør indeholde og en skabelon for, hvordan du beskriver dine udfordringer med dit manus.

Senest to uger før kursusstart får du tilsendt samtlige deltageres manuskripteksempler sammen med den enkeltes ønske om tilbagemelding. Du skal altså forud for kurset forberede dig på at give hver enkelt af dine medkursister en klar, konstruktiv og brugbar tilbagemelding på samme måde, som du selv forventer at få fra de øvrige kursister.

På den led stiller deltagelse i kurset altså nogle klare krav til dig. Til gengæld tør vi roligt love dig, at du vil få så meget brugbar feedback, at det bliver en leg at komme videre med dit manus!

Kursusleder Hans Christian Andersen.

Det sker der også :

Morgenmotion alle hverdage fra kl. 7.30 – 8.00, så medbring tøj du kan bevæge dig i.

Efter eftermiddagskaffen er der typisk fælles foredrag, gåture eller andet på tværs af valgfagene.

Onsdag d. 2. oktober er der festmiddag om aftenen med en lækker 3 retters menu.

Lørdag d. 27. september er der en heldagsudflugt.