Hold G2024-20: Sensommer til Ældresagen Lyngby-Taarbæk

5.000,00 kr.11.800,00 kr.

1 uges kursus Sensommer på Marielyst

Reservation af 26 enkeltværelser og 2 dobbeltværelser til Ældresagen Lyngby-Taarbæk

Herunder vælges værelse, prisen er incl. bus retur fra Lyngby Stadion til højskolen og retur igen.

Pris i enkeltværelse 6300,- incl. bus retur

Pris i dobbeltværelse for 2 personer 11.800,- incl. bus retur

Pris som dagskursist 5000,- (du deltager i alt, men har ikke et værelse og overnatning) incl. bus retur

0,00 kr.

Varenummer (SKU): G2024-20 Varekategori:

Sensommer på Marielyst

Efter en sommer med varme dage og nætter, kan man godt gå og glæde sig til efterårets køligere temperaturer. Sensommeren og det tidlige efterår er et ideelt tidspunkt at tage på udflugt på Sydhavsøerne, da der heller ikke er så mange turister i området. Tre af dagene tager vi således på tur og oplever alt fra kulturelle fyrtårne som Dodekalitten, Fuglsang Kunstmuseum og Maribo Domkirke til naturperler som Maribosøerne, Naturpark Nakskov Fjord og Horreby Lyng. Hjemme på højskolen folder vi historien ud om øernes udvikling og ser på fremtiden, hvor Lolland om få år får fast forbindelse til Tyskland. Medbring tøj og fodtøj til udendørsaktiviteter. Kursusleder: Casper Dalboe.