Hold G2024-12: Højskole Classic – Sydhavsøerne til Ældresagen Værløse d. 10/6 – 15/6

4.100,00 kr.10.200,00 kr.

“Højskole Classic – Sydhavsøerne” – en uge med blandede foredrag og 3 udflugter til Ældresagen Værløse

Deadline for tilmelding er 15. december 2023.

Herunder vælges værelse og efterfølgende indtastes diverse oplysninger bl.a. om betaling skal ske i 2 rater (OBS tillæg på 5%) eller hele beløbet betales på én gang via en bankoverførsel.

Bustransport til/fra Højskolen fra Værløse station er gratis, men oplys venligst om du skal med aht. chaufførens liste – det gøres i bemærkningsfeltet. Her noteres også, hvis der er nogle diæter ex. diabetes, vegetar.

Pris i enkeltværelse 5500,-

Pris i dobbeltværelse for 2 personer 10.200,-

Pris som dagskursist 4100,- (du deltager i alt, men har ikke et værelse og overnatning)

0,00 kr.

Varenummer (SKU): G2024-12 Varekategori:

Højskole Classic: Sydhavsøerne – med Ældresagen Værløse

Højskole Classic er god gammeldags højskole, hvor vi byder på en pose blandede bolsjer inden for klassiske højskolediscipliner som fællessang og almene foredrag. På dette kursus får du i tilgift én på opleveren, når vi skal rundt på Sydhavsøerne.

Kurset byder på tre udflugter. Heldagsudflugten tirsdag går til Rødby, hvor vi skal se Femern byggeriet og videre til Maribo og besøge domkirken og gå en tur i den pittoreske gamle by. Frokosten (et stjerneskud) får vi på restaurant Bangs Have med udsigt til domkirken. Derudover er der to halvdagsudflugter. Den ene tur går til Lollands smukkeste by Nysted og Fuglsang Kunstmuseum fredag eftermiddag, mens den anden er en bytur til Nykøbing onsdag formiddag. Kursusleder: Thomas Bjerre.

Ankomst til højskolen i bus mandag d. 10. juni ml. kl. 11.00 og 12.00, herefter frokost kl. 13.00. Efter frokost er der introduktion til højskolen og senere foredrag og introduktion til Lolland og Falster samt uges udflugtsmål.

Afrejse er lørdag d. 15. juni kl. 9.00 efter morgenmad.

Det sker der også:

Morgenmotion alle hverdage fra kl. 7.30 – 8.00, så medbring tøj du kan bevæge dig i.

Tilbud om gåture og andre aktiviteter udendørs hen over ugen.

Onsdag d. 12. juni er der festmiddag om aftenen med en lækker 3 retters menu

Torsdag d.13. juni er der mulighed for at komme ind os se revy i Nykøbing F. teateret. Tilmelding til revytur (bus/revy) sker efter ankomst og det koster 350,- som betales på højskolens kontor.