Hold G2024-02: Højskole Classic – Ældresagen Hvidovre d. 19/2 – 24/2

3.650,00 kr.9.700,00 kr.

Højskole Classic – en uge med blandede foredrag og aktiviteter

DEADLINE for tilmelding er 30. januar 2024.

Pris i enkeltværelse 5200,- (I har reserveret 23)

Pris i dobbeltværelse for 2 personer 9700,- (I har reserveret 6)

Pris som dagskursist 3650,- (du deltager i alt, men har ikke et værelse og overnatning)

Incl. bus ud/hjem fra Friheden station – afrejsetidspunkt fra Frihedens station oplyses senere.

Du kan tilmelde dig her – eller ringe til højskolens kontor på 54 13 63 61, husk at oplyse at det drejer sig om Ældresagen Hvidovre på hold 2.

I feltet Yderligere information, som dukker op sidst i tilmeldingsproceduren noteres eventuelle kosthensyn ex. vegetar, diabetes. Her kan også noteres, hvis fakturaen skal deles i to, hvis I ønsker at dele betalingen for delt dobbeltværelse.

0,00 kr.

Varenummer (SKU): G2024-02 Varekategori:

Beskrivelse

Historie, musik og aktuelle samfundsanliggender er hovedingredienserne på kurset ”Højskole Classic”.

Det bliver en uge fra mandag den 19. februar til lørdag den 24. februar, hvor højskolens lærere bidrager med hver deres spidskompetencer i en stribe udfordrende foredrag. Der vil også være et foredrag om demens, som vi er mange, der har tæt inde på livet.

Vi skal også synge fællessange og så er højskolens kreative værksted åben enkelte dage/eftermiddage, hvor du kan fordybe dig i en række materialer og discipliner. Der er også en del tilbud om motion.

Efter ankomst mandag d. 19. februar er der frokostbuffet kl. 13.00.

Onsdag aften er der 3 retters festmiddag med musikalsk underholdning.

Torsdag er der en heldagsudflugt inkl. frokost.

Afrejse er lørdag efter morgenbuffet.