Hold G2025-21: Aktivitetshuset Paraplyen 6 dage 24.8.-30.8.

6.100,00 kr.11.400,00 kr.

Hold G2025-21: 6 dages kursus med 2 forskellige kursusforløb.

Herunder vælger du kursusforløb og værelse, og du har mulighed for at tilkøbe vores bustransport til/fra højskolen med stop Sjælør, Høje Taastrup og Køge Nord (400,- retur).

Se bustider HER.

0,00 kr.

Sensommer på Marielyst

Efter en sommer med varme dage og nætter er det forfriskende med efterårets køligere temperaturer.

Slutningen af august er et ideelt tidspunkt at tage på udflugt på Sydhavsøerne, da der ikke er så mange turister i området, og naturen bugner af bær og svampe. Vi skal på udflugt og opleve nogle af de mange kulturelle fyrtårne og naturperler, som Sydhavsøerne har at byde på. Hjemme på højskolen ser vi nærmere på historien om øernes udvikling og kaster også et blik ud i fremtiden. Selvfølgelig er der også musik og højskolesang og masser af tilbud om bevægelse – lige fra morgensvømning i Østersøen til gymnastik og yoga, spil i parken og gode traveture i nærområdet.