Bliv udstiller til Seniorfestivalen

Har du, din virksomhed eller forening lyst til at være udstiller og møde op mod 2.000 glade og friske seniorer? Så bliv udstiller til Seniorfestivalen, som i år finder sted den 24. og 25. juli!

Vores publikum er i alderen fra ca. 50 år til 90 år og kommer fra hele landet – især hele Sjælland, Lolland og Falster er repræsenteret, men du vil også møde festivalgængere fra Fyn, Jylland og småøerne.

Sådan bliver du udstiller

For at komme i betragtning til en stand på Seniorfestivalen, skal du udfylde formularen her på siden. Det er vigtigt, at du læser udstillerhåndbogen, som du finder nedenfor, inden du udfylder formularen, da du her finder al praktisk information samt priser.

Vi gennemgår ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem. Vigtigst for os er, at der er et alsidigt udvalg af udstillere, der alle henvender sig specifikt eller er særlig interessante for seniorer.

Sidste frist for booking af en stand er 1. maj. Ved stor tilslutning kan der dog være fuldt booket inden deadline.

Få overblikket i udstillerhåndbogen

I udstillerhåndbogen kan du læse mere om vores forskellige teltpakker og se hvilke forplejning, der hører med i pakkerne. Det er også her, at du kan se priser på og typer af ekstra tilbehør som stole og borde samt læse om vilkårene som udstiller til festivalen.

Se udstillerhåndbogen HER

OBS. Vi forbeholder os retten til at takke nej til udstillere, hvis produkter eller services allerede er repræsenteret til festivalen, da vi så vidt muligt forsøger at undgå at skabe konkurrence blandt udstillerne.

udstillere på seniorfestivalen
    udstillere på Seniorfestivalen

Ansøg om stadeplads til Seniorfestivalen

Elpakke (500 kr.)

Bøtøvej 2, 4873 Væggerløse

Mail: kontor@hsmarielyst.dk

Telefonen er åben alle

hverdage 9:30 til 12:30.

CVR-nr.26139058

Få tilsendt 2024-kataloget gratis

Nyhedsbrev

Få vores nyhedsbreve med gode tilbud og nyt om livet på højskolen.