Vi har jævnligt brug for nye kolleger

I vores køkken søger vi ofte efter nye kolleger – det kan være som afløser/vikar, som fasansat eller som ung medhjælper. Vi er kokke, ernæringsassistenter, køkkenassistenter og så en gruppe unge medhjælpere.

Vores team i køkkenet sørger for måltider og snacks dagen igennem til vores kursister startende med stor morgenbuffet kl. 8.00, 2 retter til middag kl. 12.30, eftermiddagskaffe kl. 15.00, aftensmad kl. 18.00 samt aftenkaffe kl. 20.00.

Vi laver også mad og bager kager til møder på højskolen, hvor der er bestilt forplejning.

Vi kører køkkenvagterne i systemet SmartPlan og den typiske mødetid er kl. 7.00 – 14.30 eller 13.00 – 20.30, hvis du laver mad.

Vores unge medhjælpere kan møde tidligt om morgenen, men typisk vil det være sidst på eftermiddagen på hverdage. De er vagtsat alle ugens 7 dage og er en gruppe på 4 – 5. De hjælper til med alt i køkkenet incl. at anrette maden og ordne grønsager, men kerneopgaverne er i opvasken og med lettere rengøring samt betjene vores kursister, når de henvender sig i køkkenet. De hjælper også til ved store begivenheder på højskolen og i parken fx med bar-salg.

Uanset hvilken funktion det er i køkkenet er der kun 1 lang arbejdsdag i køkkenet og det er på vores festmiddag en onsdag aften på hvert hold og så slutter vagten ved 21.00-tiden. Dog undtagen de dage om året, hvor vi har store begivenheder fx Seniorfestivalen i juli i uge 30.

Er du interesseret i et arbejde i vores køkken – hvor vi i øvrigt laver langt det meste “fra bunden” – skal du kontakte vores køkkenchef Jesper Ravn på mail jr@hsmarielyst.dk

Bøtøvej 2

4873 Væggerløse