Aflysning og refundering af billetter til årets store seniorfestival i juli

Vi må desværre aflyse sommerens seniorfestival på Højskolen Marielyst – det er vi så kede af, for vi var næsten færdige med festivalprogrammet, over halvdelen af billetterne var solgt og så skuffer vi rigtigt mange forventningsfulde seniorer, der for første gang sidste år fik deres egen festival.

Har du købt billetter til festivalen refunderer vi automatisk dit billetkøb via vores billetsystem og pengene går ind på det bankkort du købte billetterne med. Så med andre ord – du skal ikke gøre noget, vi sørger for det!

Tilbagebetalingen sker i ugerne efter påske.

Vi håber at ses igen til seniorfestival i sommeren 2021, så sæt kryds i kalenderen onsdag og torsdag i uge 30.

*******************************************************************

Du kan købe billet til onsdag d. 22. eller torsdag d. 23. juli eller billet til begge festivaldage.

Billet til 1 dag (onsdag eller torsdag) koster 200,- kr. og billet til 2 dage koster 350,- kr. (+ gebyr på max. 10,- kr.).

Børn under 18 år kommer gratis ind i selskab med betalende voksne.

Billetten giver adgang til alle arrangementer på festivalen fra kl. 10.00 om formiddagen incl. den store koncert i parken om aftenen kl. 20.00 – 22.00.

Når du tjekker ind ved festivalindgangen Bøtøvej 2 viser du billetten på din telefon eller tager den med på papir/print. Her scanner vi din billet.

Herefter får du et festival-armbånd gældende til enten onsdag, torsdag eller begge festivaldage. Du kan gå ind-og-ud ad hovedindgangen og til-og-fra festivalen begge dage lige som du vil. Dermed kan du også gå til stranden 300 meter fra festivalpladsen eller besøge Marielyst torv med isboder, caféer og restauranter.

Vi anbefaler at du køber billet på forhånd. Vi har nemlig en begrænsning på, hvor mange vi kan være på festivalpladsen, så du kan ikke regne med at købe en billet ved indgangen i festivaldagene.

OBS: Skulle festivalen blive aflyst pga. Corona-krisen får du overført din betaling af billetter. Vi kan i skrivende stund (20. marts) ikke sige, hvornår den evt. beslutning bliver truffet.

Festivaldeltagerne kommer fra hele Danmark – her pr. 20. marts har festivaldeltagere fra over 140 danske byer allerede købt billetter og over 50% af billetterne er nu solgt.

Billetten (og evt. bustransport til/fra festivalen fra Storkøbenhavn) køber du ved at klikke dig videre til billetsystemet Safeticket her – vælg derefter billet:

Klik her for at købe billet

Bøtøvej 2

4873 Væggerløse