Koncert med Rythm People

22/10/2020 kl. 19:30 - 20:30

DK75

Rythm People er en gruppe som synger opmuntrende glad gospel, swingende jazz og popsange med følelse.

Sangene akkompagneres af klaver, guitar og bas og der er i repertoiret noget for alle aldersgrupper. Kom til en glad aften i koncerthuset.

Rythm people består af: Camilla Steen, Marie-Louise og Stefan Ægidius samt Rudy Winter.

Billetter til 75,- kr.+ gebyr købes via KØB-knappen herunder:

OBS: Til publikum “udefra”. Skal du til foredrag eller koncert i højskolens koncerthus, skal du vide, at vi retter os efter de retningslinjer som caféer, barer mv. også gør – dvs. du skal bruge mundbind indendørs undtagen når du sidder ned. Når du køber forfriskninger og bevæger dig rundt før, under og efter et arrangement, skal du også tage det på. Tag dine indkøb med i salen og nyd dem der. Så husk at tage mundbind med, alternativ køb dem ved indgangen. Vi gør det for at passe på jer, vores kursister, vores kolleger og alle jer der gæster os!

22/10/2020
DK75