Koncert med Lars Grand

18. april kl. 19:30 - 20:30

DK50 – DK75
Portræt af Lars Grand

Lars Grand spiller lystigt på sin harmonika, mens han byder på alt fra sømandsviser til fællessang.

Lars Grand har i årevis gjort sig bemærket på den danske musikscene – både som solist og i forskellige konstellationer. Med sin trofaste harmonika og sin evne til at spille og synge leverer han på bedste vis et nøje udvalgt repertoire af de gamle viser og sange. Glæd dig til fortolkninger af sange som Mandalay, Barndommens Land, Sonny Boy, Ølhunden Glammer, Bird On A Wire, Jeg Er Sigøjner, Min Elskling Du Er Som En Rose samt mange andre af de gamle underholdende og til tider litterære numre. Med sin helt egen umiskendelige humor og små fortællinger får sangene nyt liv gennem denne på samme tid moderne og gammeldags entertainer.

Fællessang og rutineret harmonikaspil

Lars Grand har altid tid til en god omgang fællessang akkompagneret af hans rutineret harmonikaspil samt klare og harmoniske sangstemme. Med masser af overskud og smittende humør byder han på alt fra sømandsviser og revyviser til sange af lidt nyere karakterer – dog helt uden fare for at det bliver alt for moderne!

Billetter

Billetter koster 75 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 50 kr. + gebyr. Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab. Husk at indtaste dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

18. april
DK50 – DK75