Koncert med Iben Rommes Hammondproject

10/11/2022 kl. 19:30 - 21:00

DK125

Der er lagt op til en hyggelig og stemningsfyldt jazz-aften i Højskolens koncerthus.

Repertoiret er let fordøjeligt jazz, overvejende bestående af standarts fra den store amerikanske sangbog blandet med egne kompositioner og danske ting.

Iben som til daglig er organist i Kettinge Kirke, korleder foruden at hun underviser i sang og klaverspil, er uddannet med sang som speciale ved det rytmiske konservatorium i Århus og har en passion for ”storytelling” hvilket er blevet hendes personlige udtryk i jazzen, hvor hendes stemme understøttes af et funky sumpet B3 Hammond foruden guitar og trommer. 3 øvrige medlemmer er godt forankret i musiklivet på Lolland-Falster og er tilknyttet Guldborgsund- og Lolland Musikskole.

Iben Rommes Hammondproject består af:

Iben Romme, sang
Casper Gyldensøe, guitar
Ole Steffen Jørgensen, trommer
Dan Romme, på Hammond B3

Koncerten er i 2 dele.

Billetter til 125,- kr. + gebyr købes via KØB-knappen herunder:

10/11/2022
DK125