Klaverkoncert med Robin Colvill

13. juli kl. 19:30 - 20:30

DK75 – DK125
Robin Calvill i højskolens koncerthus

Oplev den internationale koncertpianist Robin Colvill, når han leverer en tryllebindende klaverkoncert i Koncerthuset

Robin Colvill er en meget erfaren og succesfuld international pianist. Han har spillet utallige koncerter i hele Storbritannien og i udlandet. I de sidste par år har vi nydt Robins koncerter her i Marielyst.

Fascinerende introduktioner

Robin har en evne til at bringe musikken til live med fascinerende introduktioner med informationer og anekdoter om komponisterne og musikken på engelsk; alt sammen leveret i Robins sædvanlige følsomme og blidt humoristiske stil. Alt i alt en klaverkoncert, du ikke må gå glip af!

Robin siger: “Denne koncertsal er en af ​​Danmarks bedst bevarede hemmeligheder, med super akustik og et virkelig fremragende Steinway flygel – og for publikum en smuk udsigt til landskabet udenfor”.

Billetter

Billetter koster 125 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til blot 75 kr. + gebyr. Du kan købe max 2 billetter pr. medlemskab.Husk at indtaste dit medlemsnummer, FØR du vælger antal billetter – ellers fratrækkes rabatten ikke.

13. juli
DK75 – DK125