Klaverkoncert med Robin Colvill

27/10/2022 kl. 19:30 - 20:30

DK125
"En vidunderlig aften med underholdning fra en virtuos pianist og dygtig historiefortæller."

Den internationale koncertpianist Robin Colvill bringer en tryllebindende opførelse af klavermusik til koncerthuset.

Robin Colvill er en meget erfaren og succesfuld international pianist, som har spillet utallige koncerter i hele Storbritannien og i udlandet.
I de sidste par år har vi nydt Robins koncerter her i Marielyst.

Robins musik til denne koncert er blevet valgt til at tilbyde en bred vifte af musikalske stilarter med noget, der passer til enhver smag.
Han sigter mod at skabe en vidunderlig atmosfære og variation af følelser med musik af de store klassiske mestre, latinamerikanske tangoer,
Dvorak-danse, Montis Czaradas, klaverperler fra det 20. århundrede og "Finlandia", det virtuose arrangement af dette store værk af Sibelius.
Musikken bliver bragt til live med fascinerende introduktioner på engelsk, der giver interessant information og anekdoter om komponisterne
 og musikken; og alt sammen leveret i Robins sædvanlige følsomme og blidt humoristiske stil. Alt i alt en koncert, du ikke må gå glip af!

Billetter koster 125,- (+ gebyr) og købes via KØB-knappen her:

27/10/2022
DK125