Julekoncert med koret Soul Invitation

21/12/2020 kl. 19:30 - 21:00

DK75

Julekoncert med koret Soul Invitation – AFLYST

Pga. seneste restriktioner i kampen mod Corona, er højskolernes korte kurser blevet pålagt at lukke. Derfor må vi desværre aflyse koncerten. Vi refunderer billetprisen helt automatisk til alle jer, der har købt billet via vores billetsystem.

OBS: Mundbind eller visir skal bæres overalt på højskolen, undtagen når man sidder ned.

Kom i ægte julestemning med gospelkoret Soul Invitation, når de giver en julekoncert mandag d. 21. december kl. 19.30 i højskolens koncerthus.

De er klar til at synge både de traditionelle julesange og de glade jule-gospelsange, som vil få både sind og krop i julestemning. Der er blandt andet sange på repertoiret som: Go tell it on the mountain, Dejlig er jorden, Joy to the world og En stjerne skinner i nat.

Koret ledes af Stefan Ægidius på klaver.

Der er kun et begrænset antal pladser i Koncerthuset og billetter sælges kun i forsalg.

Billetter til 75,- kr. (+ gebyr) købes via KØB-knappen herunder:

21/12/2020
DK75