Irsk folkemusik med Mary´s Men

22. november kl. 19:30 - 21:30

DK75 – DK125
Mary's Men på Store Scene

Kom med til en stemningsfuld aften på højskolen, når Mary’s Men giver den gas med irsk folkemusik og musikalsk spas

Molly Malone, The Lark in the Morning, The Wild Rover og Whiskey in the Jar. Kom med til en festlig koncert, når Mary’s Men giver den fuld gas med irsk folkemusik og musikalsk spas under mottoet ”Keep calm and pretend to be irish”. Husorkesteret består som altid af Simon Vikstrøm på violin, Kåre Lind på blokfløjte, Peter Søvad på kontrabas og sang og skolens tidligere lærer Jan Borre på violin, guitar mv. samt sang.

I løbet af aftenen kan du forsyne dig med drikkevarer i foyerbaren, der i anledningen får et irsk islæt.

Billetter

Billetter til koncerten koster 125 kr. + gebyr. Er du medlem af Skolekredsen, får du billetten til 75 kr. + gebyr. Du kan max købe to billetter pr. medlemskab.
Billetter refunderes ikke.

22. november