Foredrag med Lotte Heise

11/10/2021 kl. 19:30 - 21:00

DK100

“Lotte live! – foredrag med Lotte Heise i samarbejde med LOF Lolland Falster.

Er du også ved at få galopperende SPAT af at det i 1½ år IKKE har været muligt at tage til spændende aktiviteter uden for hjemmet?

Glæder du dig også vildt til en større genåbning af Danmark, gå på café, mødes med nogen eller måske lige frem opleve noget – sammen med andre?

Lotte Heise har talt solen sort, fået danskerne til at grine, tænke sig om og delt alt fra jantelov til gigt i over 30 år.

Grin med når hun fortæller om 1-2-3´eren, hvorfor mænd vælger støvsugning når der skal gøres rent og hvorfor kvinder har noget med puder på dobbeltsengen. Få noget at tænke over når hun tager kærligt fat på forældre og mobiltelefoner og hvis du selv har kroniske smerter, så er der helt sikkert også noget at hente for dig.

Billetter koster 100,- kr. (+ gebyr) og købes via KØB-knappen herunder.

11/10/2021
DK100