Visesang – alle kan være med!

Visesang udmærker sig ved, at man nødvendigvis ikke behøver at kunne synge særligt godt.

Det hele handler om timing og om, at lytte – for en vise bliver nødvendigvis ikke sunget, men fremført.

Så har du en lille sanger i maven, kan du lide at fortælle eller sågar holder taler – så kan du med dette kursus føje endnu en verbal kunstart til din “værkstøjskasse”.

På kurset øver du med andre og synger også solo og så er du i de bedste hænder hos vores musikalske lærer Jan Borre som er udøvende musiker og sanger i mange genre.

Spiller du på et instrument, så tag det med – du kan også medbringe tekster på sange du gerne vil fortolke.

Her kan du tilmelde dig og læse om, hvad der eller foregår på højskolen udover undervisning i viser, klik HER.

Bøtøvej 2

4873 Væggerløse