Skt. Patricks Day – koncert med Mary’s Men

14/03/2020 kl. 19:30 - 21:30

AFLYST * AFLYST ‘ AFLYST * AFLYST * AFLYST

Jer der har købt billet på vores billetsystem får penge retur. Har du købt billet på højskolens kontor, skal du ringe til kontoret IKKE møde op (ring: 54136361).

Skt. Patrick’s Day – koncert med Mary’s Men

Traditionen tro fejrer vi den irske nationaldag på højskolen og igen i 2020 med højskolens eget husorkester Maries Mænd – der kalder Mary’s Men, når de spiller irsk folkemusik.

Vi dækker op i koncerthuset til en hyggelig og underholdende aften med snacks og andre gode sager og ikke mindst musikalsk selskab med Peter Søvad (bas, sang), Jan Borre (guitar, sang), Simon Vikstrøm (violin, kor) og Kåre Lind (fløjte, kor) samt Gitte Tinggaard (sang, kor).

Billetter til 100,- kr. + gebyr købes via KØB-knappen herunder. Derudover har vi få billetter til salg på højskolens kontor. Pr. 30/1 har vi kun få billetter tilbage, de kan købes på højskolens kontor.

14/03/2020
, , ,